Door onze ervaring met vele, verschillende projecten bij prominente bedrijven hebben wij een duidelijke visie ontwikkeld. Op basis van onze projecten en eerdere resultaten weten wij redelijk goed wat wel en niet werkt. Wij kunnen u helpen om uw medewerker en / of klantonderzoek structureel te verbeteren. insinto gelooft in het blootleggen van verbanden; wat beinvloedt uw Customer Experience nou het meest? Dat is waar wij u mee kunnen helpen, strategisch en hands-on.
Wij worden regelmatig gevraagd voor consultancy voor bijvoorbeeld:
Daarin zijn extra opgenomen: loyaliteit, repurchase effort en satisfaction. Voordeel van een breder CXI instrument is dat je veel gedetailleerder kan onderzoeken wat de Customer Experience drijft en daarmee ook nog gerichter kan verbeteren.
Specifiek onderzoek, gericht op kennis onder klanten en medewerkers en de invloed daarvan op de bedrijfsresultaten.
Hoe kun je binnen een organisatie data gedreven werken en sturen? Door het meetbaar te maken. In deze workshop nemen wij je voor € 600,- in 4 uur tijd mee in het proces waarmee je de organisatie in de juiste richting krijgt voor Data Driven Decision Making.
Per project zijn wij op aanvraag beschikbaar om workshops te hosten, groepssessies te doen en samen de uit de bevindingen voorvloeiende oplossingen te implementeren.
Mocht er binnen de organisatie iemand ontbreken met de juiste kennis van zaken op CX of EX gebied dan kunnen wij op interim basis het project begeleiden.
GDPR, AVG, u zult vast alles al hebben gehoord. Wij kunnen u alles vertellen over hoe wij vertrouwelijk met data van personeel en klanten omgaan. Uiteraard kunnen wij u handvatten bieden hoe dat ook voor uw organisatie ingericht kan worden.